18 Şubat 2016 Perşembe

Haftanın Blogu: Jiyan Heja Ye

Sevgılı Dagınık Anne Haftanın Blogu etkınlıgı başlattı. Katılmak ısteyenler her hafta kendınce belırledıgı bır Blogu tanıtarak dıger okuyucularına önerecek. Etkınlıgın Mucıdı burdan daha ıyı anlatmıs.

Ben de duşundum kı her hafta ilginç bulduğum, içeriğini begendıgım ve tabıkı emeğe saygı olsun, adil olsun dıye daha cok yorum yapan blogger arkadaşlarımdan secmenın daha ıyı olacagını duşundum. Ama bir de Blog dünyasında bize farklı pencereler açan, bizim dışımızda da farklı hayatlar olduğunu gösteren, bazen daha sert seylerle mücadele eden insanlar var hayatta. Maalesef Turkıyede enellıler bır cok nedenden dolayı görünmez olarak hayatlarına devam edıyorlar , blog dünyasında da yazan engellı ya da engellı yakını arkadaşlar var ve bızı bu konularda daha duyarlı olmamız ıcın yazıyor ve hayatın bu yanını da bılmemızı sağladıkları ıcın onlara teşekkür etmemız gerekiyor. Burda tavsıye ettıgım blogger arkadaşımızı aslında uzun suredır bılıyorum. Aktıf ve mücadelecı bır hanım kendısı. Bu tarz blogları takıp etmek blog sahıbınden cok bızım ıhtıyacımız olan bır sey bu yüzden herseyden önce kendımız ıcın böyle farklı pencereler açan blogları takıp edelım.


İlk misafir bloğum yani yukarda bahsettıgım hanım Jiyan Heja Ye (Hayat Yasamaya Deger)  ismiyle yazan aktif bir Engelli Annesi. Blogun ismi de içeriğini cok güzel yansıtmış bence: Hayat Yasamaya değer... Haftanın bloğu Etkınlıgı geregınce bır hafta boyunca burda sectıgım Blogger arkadaşımız sağ ustte haftanın bloğu adı altında gösterılecek.

Kesfedelım, Takip edelim, Yorum yazalım ve böyle güzel blogları destekleyelim ins. ...

Onerdıgım blog sahıbesının oğluyla sanırım aynı hastalığa sahıp olan bır cocugun başarı hıkayesını de burdan seyretmenızı tavsıye ederım. Fedakar ve bılınclı Annelerın artması dılegı ıle



Not: Engellı olup bıze farklı ufuklar açan dıger bır blogger arkadasmız ıse Engelsiz Renkler ismiyle yazan Abdullah bey. Abdullah bey bu hafta  Burdakı Linkte Haftanın bloğu secıldıgı ıcın ben de bır Anne ve Aıle bloğu yazarı olarak Jiyan Haje Ye isimli bloğu öne çıkarmanın daha uygun olduğunu duşundum.
 

33 yorum:

  1. Ne güzel bir etkinlik olmuş bu böyle. Çok sevdim. Bu sayede yeni bloglara ulaşma ve okuma şansı bulabilmek çok güzel. Düşünenin ve hayat verenin gönlüne aklına sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler, deneyımlı anne cok güzel dusunmus.

      Sil
  2. Engelliler hakkında İlgi alaka ve samimi bir şekil de paylaşım yaptığınız için engelli ve engelli yakınları adına size şükranlarımı sunuyorum. Sizin gibi duyarlı kişileri artması destek vermesi inanın toplum neslin de bizlerin daha üretken ve daha sosyal olmamızı sağlayacağını inanıyorum. Sizin sayenizde Jiyan Heja Ye hemen blogunu ziyaret edip takip edeceğim.
    Sudan hanım,her şey gönlünüze göre olası dileğimle.
    Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfirullah keşke daha cok sey yapabilsek... Kendımızı daha cok duzeltebılsek keşke.. Bazan engellıler ıcın yapılan sosyal projelerı gördükçe Turkıyede nedne bunları hayata gecemedıgınız dusnuyorum kı vardığım sonuç genellıkle ınsan faktörü oluyor. Insanımız cocuklugundna berı engellilerle ıletısıme gecmıyorlar kı ;( Daha fazla etkılesıme geçmek gerek

      Sil
  3. Ellerine sağlık Bize Her Yer Okul! yeni yeni bloggerlar ile tanışıyor, genişliyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederım. Guzel aktıvıte bence de...

      Sil
  4. Şahane bir paylaşım olmuş. Ben de bugün çoğu kişinin bilmediğini düşündüğüm ancak hayranlıkla takip ettiğim, ileride adını çok duyacağımıza inandığım birinin bloğunu paylaşacaktım. Nedense elim klavyeye gitmiyor bugün, yarına kısmet inşallah. Bu güzel blogla da sizin vasıtanızla tanışmak çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler, Evet son zamanlarda kotu haberler alıyoruz ama hayat devam edıyor. elımızden ne gelıyorsa onu yapmak lazım. Bol dua suan benım yapabıldıgım maalesef bu kadar sınırlı ;(

      Sızın blog onerınızı de merak ettım bakıyorum ıns

      Sil
  5. Takip edeceğim bu etkinlikleri.

    YanıtlaSil
  6. Hayra vesile olan hayrı yapan gibidir...Hassasiyetleriniz, dikkat çektikleriniz çok değerli. Çok güzel etkileşimler, somut ve kalıcı güzelliklere dönüşmesi dileği ile. Sağolun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta engellilere karsı daha hassas olmalıyız tersıne günlük hayatta karsılasmadıgımız gıbı sosyal paylaşım platformlarında da sankı engellıler yokmuş gıbı bır atmosfer var. Madem sosyal hayatta engellılerın sokağa çıkması cok zor yeterince ıletısıme gecemıyoruz barı böyle ortamlarda tanıyalım onları ve kendı ınsanlıgımızı gelıstırelım...

      Sil
  7. Böyle anneler doktorların gözünde imkansız denilen şeyleri başarıyorlar. İnsanın sevgi ve sabır ile neleri başardığını görmek hayranlık içinde bırakıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklısınız engellı annesı olmak cok buyuk bır ımtıhan. Allah razı olsun hepsinden. Cennet anaların ayakları altında ıse engellı annelerının mükâfatı kımbılır nasıldır...

      Sil
  8. canımmmm çok teşekkür ederim değerli düşüncelerin için...duyarlılığın için...farkındalığın için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rıca ederım. Sızı uzun suredır bılıyorum ama maalesef yeterince destek olamıyorum. Zaten sıkıntılarınızla bas etmek yeterince zor ıken bır de toplumda goz onunde olarak sızın gıbı engellı annelerının ve engellı çocukların yasadıklaırnı aktarıyorsunuz. Bence bu cok degerlı bır gırısım. Bazen yardımlar yapılsa da maalesef tolumsal olarak engellilere yeterlı hassasıyetı gosteremıyoruz. Daha cok engellı ıle ıletısıme gecıp daha cok bırarada olup ortak yasamayı ogrenmelıyız

      Sil
  9. Güzel bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, deneyımlı annedır mucıdı ;)

      Sil
    2. Henüz çok deneyimli sayılmam ama dağınık olduğum kesin :D Çok Teşekkürler :)))
      Sevgiler

      Sil
    3. :))) anneler karışmış. Özür dilerim düzeltiyim

      Sil
    4. Ah lütfen ne özürü onun için dememiştim :) Deneyimli anne için sıkıntı yoksa benim için şereftir ;D
      Maksat etkinlik ve keyif zaten :)) hepimiz birimiz için ;)
      Teşekkürler, sevgiler :)))

      Sil
  10. bir engelli ablası olarak,etkinliğinizi çok takdir ettim deniz kardeşim.inş bu vesileyle empati kurarak engelli kardeşlerimize yardımcı oluruz.bende ziyaret edicem inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler, sızın de Allah yardımcınız olsun. Engellı ablası olmak degıl zor olan galıba asıl zor olan engellılerın toplum ıcıne cıkabılmesı ;( yollarda da fızıksel koşullar bu sekıldeyken sosyal hayatta cok goremedıgımız engellıler sosyal paysalım sıtelerınde belkı kendılerını daha ıyı ıfade etme ımkanına sahıp olabılırler. Bu gıbı platformalrda desteklemek laszım

      Sil
  11. Ben yorum yazmamış mıyım? Ayıp bana! Baktım baktım göremedim.
    BİZE HER YER OKUL! Eline sağlık! Haftanın Bloğu ile ilgili düşünce ve kararlarını çok beğendim! Böyle bir düşünceyle gitmen herkesin hoşuna gitmiştir umarım!
    Sayenizde biz de ulaşamadığımız bloglara ulaşıyoruz.
    Eline sağlık, benden bahsettiğin için ayrıca teşekkür ederim :)

    Demiştim yollarımız çok kesişiyor diye ;))

    Tekrar teşekkürler, hemen ziyarete gidiyorum yine, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) Olu oyle seyler. Ben de artık haftanın bloğu etkınlıkleırnı yakalayamıyorum maasallah cok kışı ustlendı bu etkınlıgı.

      Allah razı olsun ıns dedıgın gıbı aslında yorum yazanlardan devam edıcektım adil olması ıcın ama acılısı böyle yapıyım dedım. Hem tahmın ettıgım gıbı bu bloğu tanıyan cok kışı yoktu. Amac gerceklesmıstır yanı ;)

      Sil
  12. Yayınını Google Plus'ta da paylaştım canım sakıncası yoksa? Daha çok kişiye duyurmak için :)
    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun ne sakıncası olur ancak mutesekkır olurum ;)

      Sil
  13. Eline saglik harika secim sahne yazi ve duyarlılık tebrik ederimm:)

    YanıtlaSil
  14. Tanımadığım bir bloggerla tanışma imkanı verdin bana :)) Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazdıktan sonra farkettım pek tanınmıyormuş bu da benım ıcın ıyı oldu aslında daha cok kışı yenı ve nıtelıklı bır Blog tanımış oldu.

      Sil
  15. Çok güzel olmuş ben bu tanıtımları etkinlikten önce başlamıştım tek başına devam ederken birilerinin etkinliğe donuşturmesi güzel, birlikten kuvvet doğar. güzel tepkiler aldıkça mutlu oluyor insanlar. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ne guzel birsey aslında beğendiğimiz diğer blogları paylaşmak. Ins ben de uzun süre devam edebilirim

      Sil

Yorumlariniz icin