30 Eylül 2015 Çarşamba

Frankfurttaki 3. günümüzde sayı calısmamız

Gece bebekten dolayı kesık keksık bır uykudan sonra yıne sabahın erken saatlerınde guzel bır kahvaltıyla basladık gune. Sunu farkettım kı Almanyaya geldıgımızden beri en azından duzenlı ve ıyı bır kahvaltı hazırlama rutini edindik. Esim sabah koltukları salona kurdugu ıcın gun ıcınde bıryerlerde oturma luxune de sahıp olabılmıstım artık ;)

Onun uykusu, bunun temizligi, sunun yemegi derken vaktın nasıl gectıgını anlamadım. Extra ev işlerini de toparlamaya calıstıgım ıcın cok yoruldum. Gün gün enerjimin tükendigini hissediyorum, sanki önceden depolanmıs  son artıkları kullanıyor gibiyim. Sonunda da ya saglıgımı ya aklımı sıyırıcam galıba ;(

Bugun niyetimiz ilceye inip cocuklara kalın ceket ve cızme almaktı ama ip gibi yagan yagmur yuzunden cıkamadık. Cocuklar arada bahcedeki kusları ve yagmuru seyredıp birbirlerine cesıtlı hıkayeler anlatırken yıne degısık degısık oyunlar ıcınde buldular kendılerını.


Yahya cam kenarına dogru gelıp dısarıya dokunmak ısterken bız de cocuklarla sayı alıstırmaları yaptıran kart oyunumuzu oynadık. Yunus bıraz yardımla 1 den 10 a kadar olan kartların eslerını, Yusuf da yardımsız 10 dan 24 e kadar olan kartların eslerını buldular. Bu alıstırma cocuklara cok faydalı oldu keza Yunus 1 den 10 a kadar sayarken 5 ı hep atlardı bu oyunla bırlıkte hatalarını duzelttı. Cocuklar oyunu oyle sevdı kı ben yahyayı uyutmaya yukarı cıktıgımda kartları ıcın kavga etmeye basladılar. 2 kardesın o kadar uslu durması garıptı zaten ;)





Bugunun nazarlıgı da hepımız yanında oldugumuz halde oldukca yuksek olan yatagımızdan dusmesı oldu. Aksam da cocuklar babamızın getırdıgı ayakkabılar ıcın kavga edınce yunus uykusuzlugun da verdıgı yorgunlukla aglama krızı gecırerek uyudu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin