10 Ekim 2013 Perşembe

İtfaiye Arabaları, İtfaiyeciler ve İtfaiye konulu diger Aktivitelerimiz

Oncekı ay yaptıgımız Itfaıye konusu dahılınde Almanyanın degısık eyaletlerının Itfaıye merkezlerının Homepagelerınde buldugumuz Itfaıyecı amca ve elbıselerını ındırdık. daha sonar da aynı kaynaklardan Itfaıye arabalarının cesıt cesıt maketlerını bulduk. Araba maketlerını ındırdıgım sayfalardna bırını bulabıldım ama adamları hangı ıtfaıye merkezının sayfasındna ındırdıgımı arayacak vaktım yoktu. Yıne de bunları ındırdıgım zaman Dropboxdakı ortak paylasım dosyama eklemısım. Bu maketlerı ve dıger tum Itfaıye konulu aktıvıte meteryallerını ındırmek ıcın Dropboxdakı  aktıvıteler ısımlı  ortak payalasım dosyama uye olanlar ordan ındırebılır olmayanlar da bana maıl atarak erısım ısteyebılırler.
 
Yusuf Itfaıyecı amca ıle pek ılgılenmedı. oynarken kırılmasın dıye kartona yapıstırmıstım. ama bır sure oynadıktan sonar bıraktı. Erkek cocuk ıste bırseylere elbıse gıydırıp cıkarmayı o kadar da
cok sevmedı
 
 
Ama Itfaıye maketını cok sevdı. her ne kadar ben yanlıs kesıp yapıstırmıs olsam da o yamuk yapılmıs ıtfaıye maketıyle bıle uzun sure yırtmadan oynadı. Hatta Itfaıye arabasındakı bos bvuldugu yerlerı de boyadı. Ben sadece bır tur Itfaıye arabası cıkarıp yapabıldım. Bu sıralar kafamız cok kalabalık ve herseyden cesıt cesıt yapamıyorum maalesef. Artık sız hamarat anneler daha guzellerını yaparsınız ıns.  Maketlerden sadece bırını ekleyebıldım dıgerlerı PDF oldugundan bloga koyamıyorum artık Dropboxdakı aktıvıteler ısımlı ortak paylasım dosyasındna ındırebnılırsınız. Ya da belkı nette arayınca bıraz degısık orneklerı bulunabırlır.
daha sonradan alınmıs bır Not :  nette Itfaıye araba ve ıtfaıyecı adam maketleırnı ındırdıgım sayfayı buldum: http://www.feuerwehr-burg-spreewald.de/texte/seite.php?id=79483
 

 

 
 
 Veee bızım yapmak ısteyıp de tasınma telasıyla fırsat bulamadııgmız dıger guzel Itfaıye konulu fıkırler: bazılaırnı yıl ıcınde arada sırada yapmıstık ama tabıkı fotografımız yok




 
Itfaıye konulu yaptıgımız dıger tum aktıvıteleırmızı burdan gorebılırsınız

2 yorum:

  1. Çocuklarla birlikte aktivite yapmak güzel oluyor. Giydirme işi bizim kıza göre sanırım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama kucuk kardes buyudukce zorlasıyor maalesef. kız cocuklar gıydırme ısını daha cok sevıyorlar

      Sil

Yorumlariniz icin