22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yusuf Abi Kaplan Gemi Otobus....

Yazmayali bayagi vakit gecmis. Malum en son Yusuf Umreden sonraki kuveyt gezimizde Havale gecirdi ve ben oglumun herseyini yazdigim bloguma karsi biraz sogudum. Bloga cocuklarin resimlerini eklemeden devam etmeye karar verdim ama bir turlu donup Bloga yazi yazasim gelmedi. Bu arada kucuk oglum buyuyup biraz daha cok sey talep ettiginden zaten internette birseyler yazmak lux olmaya basladi. buraya yazamadigim zaman zarfinda bir cok yere gittik gezdik, oynadik hayatimizda ve cocuklarin gelisiminde kaydetmeye deger cok degisiklikler oldu ama yazamadim. bugun bir yerden basliyim diyerek yusufun surekli tekrar ettigi ve ileride unutmak istemedigim birseyi kaydetmek istedim.

Gittigmiz her yerde yusufun ismini soran ve yusufa ismiyle hitap eden herkese onceleri "benim adim Yusuf degil Yusuf Abi" diyerek duzeltmeye basladi ve zamanla devami geldi. daha sonra Kaplan, Jaguar ve Panterin Aslandan farkini ogrenince Yusuf Abi olan ismimiz zamanla kizilderili ismi gibi su hale geldi

Yusuf Abi Kaplan Gemi Otobus Ahci Polis Itfaiye bi de Tatli sekline burundu. Artik Yusuf ismini sorana bu kadar uzun ismini atlamadan takilmadna sayiyor kendisine Yusuf diye hitap edeni de duzeltiyor ;)

Artik ona Oglum desem bile beni duzeltiyor. Bakalim bu uzun isme zamanla neler eklenecek  Allah yardimcimiz olsun 




11 yorum:

  1. Canım bende çok düşünüyorum bazen ama fotoğraf konusunu , ama nazardan öte dua var , her gün olunacakları okuyoruz oğlumuza, ötesini Allah'a havale ediyoruz, kötü bir deneyimıldu sizin için tabi, kararında haklısın da ama yine de boş bırakma buraları :) Yusuf abi kaplan gemi otobüsü de öpüyoruz o bal yanaklardan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben duayi da tam yapamiyorum galiba. aslinda mesele resim meselesi de degil resim eklemeden de yazmaya zaman bulamamaya basladim. kucuk buyudukce zorlasiyor hersey

      Sil
  2. özlemiştik sizi inş. daha sık yazılarınızı görürüz. rabbim nazarlardan korusun kuzucukları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ben de buraya yogun yazdigim zamanlari ozledim gercekten cok iyi geliyormus bana birakinca farkettim. ama kucuk oglum uyumadan artik bilgisayar bile acamaz oldum hemen saldiriyor kerata.

      Sil
  3. Çocukların sağlığı iyidir İnşallah. Sizi tekrar görmek güzel. Umarım daha sık yazarsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun Hakkini helal et onceki mesajlarina da cevap veremedim. bazen mesajlari telden onayliyorum ama telefondna yazamiyorum oyle kaliyor. bu arada bir bilgisayara virus girdi arada bir bilgisayar degistirdik derken cevap yazamadim bir turlu. cocuklar cok iyi elh.

      Sil
    2. helal olsun tabii ki, ne demek.çocukların iyi olmasına sevindim. seni anlıyorum, her şey yoluna girecek İnşallah. İki çocuklu hayatı çekip çevirmek, ikisine de uygun oyunlar, aktiviteler düzenlemek, bu arada evin işi, çamaşır - bulaşık, yemek... hiç kolay değil. amaaaannn olduğu kadar :)) sevgiler.

      Sil
  4. çok çok geçmiş olsun, sizde bizim gibi ara vermişsiniz biraz.Bizde epey hastalık atlattık.Bu arada bende çok sevmiyorum resim eklemeyi, eşim de mesela oğlumun yaptıklarını çok anlatma, çok övme diyor, o da haklı.Ama bol bol dua ediyoruz bizde.Sonuçta resimde olmasa da çevredeki pek çok kişinin de nazarı değebilir.Allah korusun hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecmıs olsun sıze de. bu aralar dıkkatlı olmak gerek havalar bır sıcak bır soguk.

      Sil
  5. çok geçmiş olsun. İnşallah bir daha böyle sıkıntı çekmezsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin