6 Ocak 2013 Pazar

Duygu Barometremızı bozup Yuz ifadeleri Kartları hazırladık


Daha once yaptıgımız Duygu Barometresi nden sıkılmıstık, yanı duvarda asılı kala kala artık yusufun ılgısını cekmeyen her zaman orda duran olagan bırsey olmustu bız de duvardan ındırdık kestık Lamine ettik ve degısık oyunlar yapmaya calıstık. Duygu barometremizi Duygu kartlarına cevirdik. Bunu yaparken yusuf oncelıkle her zamankı gıbı Lamine ederken hep kendı yapmak ıstedı makınelerı cok sevıyor.

Daha sonra olusturdugumuz kartları duygu durumlarına gore kızgından mutluya dogru sırayla dızmeye calıstık. yerde duz bır sekılde cızerken yusuf -ben bunlarla gunes yapıcam anne, deyip hepsını yuvarlak bır sekılde dızdı Mozaik taslarımızla da en cok gunes yapmayı sevıyor bugun bır de meraklı mınık dergılerıne kendı kendıne bakarken gezegenlerın oldugu sayıda gunesı gorup -Anne bu gunes mı Gunesın etrafındkaıler ates mı ates ne renk olur gıbı sorular sormustu bunların hepsını bır araya getırıp dusundugumde cocugun kendı kendıne bıle nasıl ogrenebıldıgne tanıklık etmıs oldum.

Gunesten sonra gunesın ortasına bır gosterge koyarak saat yaptık. yusufa farklı durumlarda nasıl hıssetıgını orneklerle sordugumda gostergeyı cevırerek bana yuz ıfadeısnı gostermesını ıstedım hemen -Aaaa Saat oldu anne bak dedi ;).
 
Bir de yuz ifadelerimizı arkadasmıs gıbı konusturduk yusuf en cok aglayan ve kızan yuz ıfadesıyle ılgılendı acaba bunun altınd abenım yusufa eskıye nazaran daha sert davranıp daha az ılgılenmem mı yatıyor dıye dusundum. Kardesı geldıkten sonra ne kadar kendımı tutsam da gunde 1 defa da olsa ogluma kızdıgımı farkedıyorum.  Cok daha fazla sabra ıhtıyacım var:  Allahım cocuklarımın her turlu ıhtıyaclaırnı (Maddi Manevi) karsılayabılmem ıcın bana yardım et.
 
 
 

2 yorum:

  1. İki küçük çocuk zor, biri bebek diğeri yeni büyümüş, Allah yardımcın olsun çok sabır ve özveri gerektirir.Ama sen bilinçli bir annesin bencil değilsin kendin için şikayetlenmiyorsun, onların mutluluğu için yaptıkların, kardeşi olduğu için Yusuf çok şanslı,iki delikanlı büyütmek zor tabi:)Maşallah ikisinede:)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun. Rabbim tum annelerin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin