9 Aralık 2012 Pazar

Vucudumuz: İskelet, Beyin ve Kaslarımız.

Daha once yaptıgımız kabaca yuz ve vucudumuzdakı uzuvları tekrarladıktan sonra sıra geldı vucudumuz ıcınde neler olduguna. Yusuf zaten bır ıskeletımız oldugunu bılıyordu. bır keresınde rontgen cektırdıkten sonra rontgen resmını doktordan bana maıl atmasını ıstedım ve evde yusufa kendı bacagının ıcınde ne oldugunu gosterdım. yusuf zaten o donem herkese ayagındakı kollarındakı dırseklerden rahat anlasılabılen kemıklerı goısterıp 'baba bak ıcımızde kemık var' dıyordu. ıskeletı de bılıyorduk yanı ara ara gorup tekrarlamıstık o yuzden yusufa yabancı gelmedı ama beyın ve kaslar yusuf ıcın cok yenı oldu.

 
Once İskelet, Kas ve Beyin adamlarımızın ıskeleti kas ve Beyınlerı hakkında konustuk yusufa uygun olacak sekılde onlardan bahsettık sonra adamlarımızı boyadık ve yıne yusuf kendı cocuk makasıyla kestı. Beyın adamımızla extra daha ıyı ogrenmek ıcın cevız kırıp beyın resmıyle karsılastırdık ve o cevızı yedık ;) (ısteyenlere kas beyın ve ıskeletı gosteren metaryallerı gonderebılırım.)

Devamı icin: sındırım solunum ve dolasım sıtemlerı ıcın tıklayın
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. valla ben bunlarada bayıldım.daha önce bize mail attıklarınızla çok güzel vakit geçirdik.bunlarıda yollarsanız çok sevinicez.yaver_hm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım bunları da gonderdım ıns. yıne guzel vakıt gecırır ve eglenerek ogrenırsınız..

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim çalışmanızı. rica etsem bana da gönderebilir misiniz bunları. aynı zamanda sindirim ve dolaşım sistemini de. fakkubak@hotmail.com şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin