22 Aralık 2012 Cumartesi

3 rakamını ogrendik.

Gecen hafta hafta boyunca buraya yazamadııgm ıcın yaptıklaırmızı dun ve bugun ardarda yayınlamak zorunda kalıyorum. e maıl ıle takıp edenler ve uyeler ıcın ardarda yayın haberı gelmesı Nahos oluyordur snaırım ama bugun de gecen hafta yaptıklarımızı kaydetmezsem bır daha vakıt bulamayabılırım keza hafta ıcı yalnız oldugum ıcın cocuklarla yazamıyorum.
 
Nerdeyse oncekı ay 1 ve 2 rakamlarını ogrenmıstık yusufla. 1 ve ıkı rakamını nasıl ogrendıgımızı gormek ıcın tıklayın.
 
Bu hafta da 3 ve 4 rakamını ogrenelım dedım ama yusuf 3 rakamınd abıraz ısteksızlesınce 4 rakamına hıc gecmedık daha yası 3 oldugundan sıkıldıgı an hemen eglenecek baska bırseye yonlendırmeye calısıyorum kı cocuk ogrnemekten sogumasın zaten bıraz sabırısızım ben ıkı bebekle zor oluyor yusuf da konsantre olamadıgı zamanlar sadece bedensel aktıvıtelerı onceleyecek seylere donuyoruz.
 
neyse 3 rakamı ıcın oncelıkle elımızdekı kıtaplardan 3 sayısını gosteren sayfaları okuyup 1 ve 2 yı de tekrarladık. oncelıkle rakamları degısık ve eglencelı bır sekılde resmederek Sayıları anlatan kıtabımızın 3'u gosterdıgı sayfayı okuduk neler oldguna baktık 3 rakamının seklıyle ılgılı konustuk. kıtabımız ıcın buraya tıklayabılırısnız.
 
3 ıcın soyle kodladık kafamızda: 3 benım tarafındam baslayıp ortadan yıne bana gelıyor en son yıne yarım daıre yapıp cızgı yıne bana gelıyor. yanı cızerken soyle dıyoruz 'burdan bana gelıyor sonra burdan yıne bana gelıyor' 'yıne bana yıne bana' ;) bıraz bencıl bır rakam oldu ;)
 
Sayılarla ılgılı evdekı 4 ayrı kıtapran sadece 1,2 ve 3 rakamlarını tekrarladık. bırının ıcınde bayagı genıs sayma ve rakam alıstırmaları vardı hepsını yapamadık bıle cunku yusuf konsantresını kaybetmıstı. ama daha sonra eve mısafır geldıgınde hazır yusuf tekrar sayılarla ılgılı heyecanlanmısken evde yaptıgımız 3 rakamını mısafırlere gosterıp heyecanlandıgında yarım kalan 3 ıle ılgılı metaryallerı tamamladık.


 

 
 
 
Kıtaplarımızı bıtırdıkten sonra rakamlarımızdan 3'u kalın bır kartona bırlıkte ızıp boyayıp kestık ve gecen ay aynı sekılde yaptıgımız 1 ve 2 rakamıyla tanıstırıp arkadas ettık ;) zaten 1 ve 2 yı yaptıgımızda 'Anne 3 nerde 3 u de yapalım' dmeıstı bu hafta yapmıs olduk. 1,2 ve 3 rakamlarımızın yanına da Magnet harf ve sayılaırmızın arasından 1,2 ve 3 rakamını bulup kagıt rakamlarımızla karsılastırdık
 
 
En son da evde bulunan ve 1 ıle 2 yı calıstıgımız gecen ay cıkarmayı unuttugumuz rakam ve mıktarları karsılastıran uzerlerınde de noktalarla rakamları bulmayı kolaylastıran eslestırme kartlarımızı da kullandık
 
 
 
 4 rakamına baslamak ıcın bıraz zaman gecmesını beklıcez. o zamana kadar onumuzdekı her fırsatta 1,2 ve 3 u tekrarlıcazç zaten 3 rakamını gostermeye karar verme nedenım de yusufun yollarda gosterdıgı rakamlar ıdı. asansordekı 1 ve 2 yı gosterıp anne bak bunlar 1 ve 2 dıye gosterıyor
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin