23 Kasım 2012 Cuma

Yapbozlarimiz.

Bugun yatmadan once yusuf yapboz yapmak istedi 3 yas ustu yaklasik 45 parcali Ucak, Itfaiye, Polis ve Tren istasyonlu yapbozlarimizi yaptik- yusufun ilgisini ceken araclar olduklari icin hepsini kendisi yapabiliyor ve yapmaktan da cok zevk aliyor. bu gece de parcalari bulmaya calisirken uykulu olmasina ragmen cok eglendik.
 

Polisli yapbozumuzu yaparken Ludothekten kiraladigimiz legonun polis istasyonunu da kurup iclerindeki benzer ogeleri karsilastirdik. Ucak yapbozumuz zaten favori yapboz. oceden de yazdigim gibi ucaklar en cok ilgisini cezbeden seylerden. Hatta ucakli yapbozumuzu artik ezberledik sayilir. 

Trenli ve Itfaiyeli yapbozlarimiz ise en az oynadiklarimizdan o yuzden onlari yapmak daha zor oldu. Soucta yatmadan once bu sekilde bir beyin jimnastigi de yapmis olduk. gerci yatmadna once herzaman okudugumuz kitaplar da var, onlardan bir tanesini bu gece de okuduk ama yapbozlarimizi da bu gece bozup yapmak yusufun sanirim zihnen de yorulmasini sagladi ki kitabimizi da okuduktan sonra hemen uyudu.


3 yorum:

  1. tebrik ederim yusufu. benim oğlum 3.yaşını doldurdu ama 16 parçalı puzzle yapabiliyor :) 45 parça yaşına göre çok iyi :)

    YanıtlaSil
  2. bu puzzle ları 2 yasında yapıyırdu aslında. ben de ılk aldıgımda buyuk gelır dıye dusunmustum yusufun yapabıldıgını farkedınce artık zamanı geldıgını anladım. sız de cocugunuzun sevdıgı resımlerın oldugu bır yapboz verıp en basta yapmasına yardım edıp eglendırırsenız sızınkı de mutalaka yapar.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bu yapbozlar tam istediğim gibi keyifle oynasın oğlunuz umarım bende bulurum.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin